2007年7月10日星期二

防騎拉怪方法

章網頁鏈結: http://news.newsgroup.la/news.cgi?cmd=article&group=newsgroup.game.wow&item=77818

轉自 地獄迷路王 -- 陪我遊盪

寄件者: "無火"
主旨: Re: 防騎的慘狀
日期: 2007年7月10日 PM 01:53

拉一隻, 你唔夠熊/戰士o黎(如果你勁過佢地, 戰士冇工開啦)
防騎拉3隻怪或以上先最強
請買一個好盾, 盾請加盾刺--盾刺可以佔好多傷害!!!
裝請你搵+防o既裝, 42級我防有320左右, 差唔多每件裝都+防
[42級天賦點法連結]
42級應該點到咁(冇錯...我64級前都冇點王者祝福), 你依家都係去奧達曼多

未有飛盾係會痛苦d....
開團時要講明你要係拉怪o個個, 叫佢地等你開奉獻先好打
自己用庇護祝福, 法師用拯救, 補師用智慧
(假設3隻怪abc), 上正義聖印,衝上去打a, 審判b,上正義聖印打c.
開奉獻, 開聖盾, 前後都係3,4秒左右, 記住要轉target平衡仇恨
奉獻只要有3隻以上長開, 聖盾2隻以上先開
打到三分一到一半已經可以用智慧聖印回魔
冰法/術士冇可能ot到你,呢個打法已經可以dps300-600
好o既火法可以有威脅到你
50級以後飛盾開(如果多過3隻就target冇中聖印o既打)審智慧/上智慧都ok
打完怪都唔駛飲水
如果有暗牧另加一個補, 審智慧上正義,因為會魔多到用唔哂
拉3隻以上同打王我從來唔驚比人ot.....係打一兩隻小怪先ot到
就算ot, 都可以立即嘲諷(請自行整嘲諷巨集), 嘲諷cd前又ot可以打暈怪
再ot你仲有保護祝福

記住走位好緊要, 拉遠程怪要善用los
我玩血精靈好彩d可以用奧流之術, 隊友有都要提醒佢地用

由血色開始我已經坦到出哂名....基本上一上線就有人問我去唔去副本
因為戰士跟本拉唔住火法ae, 但係騎士坦就唔會ot
冰法法腳吹風全爆再猛奧爆都ot唔到
怪越多你越強, "騎士你超猛" "挖....怎麼騎士你那麼硬" 之類說話成日都聽到

要明白你仇恨最大得處同戰士相反, 怪打你o既仇恨比你打怪o既仇恨多好多
[50級天賦點法連結]
我自己點法 [天賦點法連結]

--地獄迷路王 -- 陪我遊盪http://www.xanga.com/firius

沒有留言: